Job 16 van 24


Report this listing

Solliciteren



Bediende Technische Helpdesk


Functie

Wegens continue groei, is Seris op zoek naar nieuwe medewerkers voor hun Technische Helpdesk te Aarschot.

Indien jij voldoening krijgt van het technisch ondersteunen en helpen van onze klanten
en indien;

  • Werken in een drieploegensysteem, volcontinu, je niet afschrikt?
  • Je vlot tweetalig (Nl – Frans) in woord en geschrift bent?
  • Stiptheid en het nemen van initiatieven voor jou de evidentie zelf zijn?

Dan kan jouw takenpakket er als volgt uitzien:

  • In eerste instantie sta je onze klanten telefonisch te woord wanneer zij technische problemen ondervinden met hun systemen. Voornamelijk gaat het over alarmcentrales, brandcentrales, toegangscontrole en beeldverwerking voor camerasystemen.
  • Je analyseert de vraag van de klant en tracht vanop afstand een oplossing voor het probleem door te voeren. Indien nodig kan een technicus ter plaatse gaan. Hiervoor werk je overdag samen met de planningsdienst en beschik je na de werkuren over techniekers van wacht die je zelf aanstuurt.
  • Elke vraag en elk contact wordt nauwgezet geregistreerd en opgevolgd in ons ERP- systeem. Zo weet je uitstekend te communiceren met andere interne diensten.
  • Opvolging en uitvoeren van diverse taken; badges aanmaken, mailverwerking, SLA opvolging en controle, communicatie met ordediensten enz. zijn dagelijkse activiteiten die voor voldoende afwisseling in de job zorgen.
  • Continue verbeteringen van de werking van het team is een must, hierin vragen we de inbreng van alle teamleden, ook die van jou.

Jouw profiel

  • Je hebt een technische achtergrond (informatica, …) en een goed inzicht in techniek
  • Je bent flexibel ingesteld en kan (na een volledige opleiding) zelfstandig werken
  • Je kan vlot communiceren in het Nederlands en Frans, je hebt kennis van het Engels
  • Je staat ervoor open om nieuwe systemen te leren kennen en juiste werkmethodes / procedures te volgen
  • Je bent goed in multitasking, analyseren en prioriteiten stellen
  • Je bent in het bezit van een attest bewakingsagent, of bent bereid dit te behalen na het afronden van een proefperiode
  • Je hebt geen probleem met een 3-ploegenstelsel, zelfs niet met werken op zaterdagen, zon- en feestdagen
  • Kennis van Navision is een asset
  • Technische documentatie opstellen en ter beschikking van de klanten stellen
  • Complexe technische problemen overmaken aan specialisten (studies, onderzoek, onderhoud, ...)
  • Technische problemen en vereisten van de klant analyseren
  • Klanten informeren over de opgemerkte technische problemen, aan te brengen wijzigingen en uit te voeren herstellingen
  • Domein: Elektriciteit, elektronica en elektrotechniek

Aanbod

  • Een boeiende en afwisselende job in een uitdagende en dynamische werkomgeving
  • Een enthousiast team dat je graag vanaf dag 1 meeneemt in hun verhaal
  • Continue opleiding, ruimte tot zelfontplooiing en reële doorgroeimogelijkheden
  • Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht